Werkstudent Marketing & Communicatie

Ben jij een communicatief talent met een passie voor marketing? Wil jij een waardevolle bijdrage leveren aan de snelst groeinde start-up in verzekeringen? House of Risks zoekt een energieke Werkstudent Marketing & Communicatie (12-16 uur per week) om de verschillende merken nog sterker te positioneren in de markt!

Wat ga je doen?

Je creërt en beheert van content voor social media, nieuwsbrieven en onze website. Je helpt de accountmanagers met hun sales-activiteiten en het organiseren van events en campagnes. Om inzicht te krijgen in de effecten van je werk en deze te optimaliseren, maak je data-analyses en rapportages. Je werkt daarbij samen met een ervaren team binnen een dynamische werkomgeving.

Wat maakt jou succesvol?

Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en vaardig in Office-software zoals Outlook, SharePoint, Word, en Excel.
Je volgt een hbo- of wo-opleiding in de richting van communicatie, marketing of een vergelijkbare studie.
Je bent creatief, zelfstandig en hebt affiniteit met sociale media en contentcreatie.
Je houdt van aanpakken en denkt graag mee over vernieuwende ideeën.

Wat bieden wij?

Wat bieden wij jou?

  • Werken bij de snelst groeiende start-up in verzekeringen in Nederland.
  • Een leerzame bijbaan waarin je marketing- en communicatievaardigheden ontwikkelt in het team bij @Esther Oostrom.
  • Werken in een hecht team van experts waarin innovatie en groei centraal staan.
  • Een moderne werkplek in Amsterdam-Zuid met een goede balans tussen werk en plezier.
  • Passende arbeidsvoorwaarden.

Waarom Barbon?

Data-gedreven inzichten:

In ons persoonlijke advies aan de verschillende sectoren maken we gebruik van zowel historische data als toekomstgerichte analyses.

Expertise

Met meer dan 275 jaar ervaring in ons team van professionals, zijn we goed uitgerust om elke uitdaging aan te gaan.

Modern verzekeringsplatform:

We gebruiken een geavanceerd verzekeringsplatform ontwikkeld op basis van innovatieve technologie. Daarmee hebben we inzicht van het risicoprofiel op objectniveau. Dit kunnen we vervolgens verrijken met externe databronnen.

Samen een kopje koffie drinken?

Ben jij een communicatief talent met een passie voor marketing? Wil jij een waardevolle bijdrage leveren aan de snelst groeinde start-up in verzekeringen? House of Risks zoekt een energieke Werkstudent Marketing & Communicatie (12-16 uur per week) om de verschillende merken nog sterker te positioneren in de markt!

Wij ontvangen uw sollicitatie graag

Werkstudent Marketing & Communicatie

Doe de gratis risicoscan