Klachtenregeling Barbon
Wij willen u zo goed mogelijk helpen, maar ook wij kunnen fouten maken waardoor u misschien een klacht heeft. In dat geval vragen wij u dit bij ons te melden. We hebben daarvoor een klachtenregeling: een vaststaande procedure die zorgt dat uw klacht correct, adequaat en vlot wordt behandeld.
Klachtenprocedure
Klachten worden bij Barbon centraal behandeld door de directie. U kunt uw klacht bij ons melden via directie@barbon.nl. Wij streven er dan naar om uw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst op te lossen. Een werkdag is een dag van maandag t/m vrijdag met uitzondering van feestdagen.
Indien wij uw klacht niet binnen 3 werkdagen kunnen oplossen ondernemen wij de volgende stappen:
-
- Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst.
-
- Wij reageren op uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst.
-
- Als wij uw klacht niet binnen 14 dagen adequaat kunnen beantwoorden, laten wij u schriftelijk en of persoonlijk weten wanneer u onze reactie kunt verwachten (binnen maximaal 6 weken).
-
- Komen we er samen niet uit en heeft uw klacht betrekking op onze dienstverlening? Dan kunt u als bedrijf uw klacht voorleggen aan de rechter.
-
- Heeft u een klacht namens een VVE en bent u het niet eens met de manier waarop wij deze hebben opgelost? Meldt dan uw klacht binnen 3 maanden na het ontvangen van onze definitieve reactie voorleggen aan het Kifid; het deskundige en toegankelijke financiële klachteninstituut voor consumenten, klein zakelijke ondernemers en zzp’ers. Voor meer informatie over Kifid en/of over hoe u een klacht kunt indienen bij Kifid, zie https://www.kifid.nl/.
Gaat uw klacht over hoe wij uw persoonsgegevens verwerken? Neem dan contact op met de Autoriteit Persoonsgegevens:
Postbus 93374
2509 AJ Den Haag
Telefoon: 0900 – 200 12 01
E-mail: info@autoriteitpersoonsgegevens.nl
Website: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl
Aan de behandeling van klachten zijn uiteraard geen kosten verbonden.